fredag 9. september 2011

Kaoskontroll eller kreativt kaos?

Burde hatt litt kaoskontroll, men du verden jeg trives i mitt kreative kaos.... Bortsett fra når kaoset tar overhånd og det kreative må vike. Nå har kaoset overtatt, så må brette opp ermene nå. Ikke i dag, men i morgen....
Kanskje jeg kan tillate meg å planlegge litt kreativitet i dag?  Legge frem ett mønster eller to, bare sånn for sikkerhetsskyld... sånn i tilfelle det går fort å rydde... ;)

Har egentlig rast litt i smug på maskin.  (sånn når ingen kan se det eller høre det... ) Og ja, det er faktisk et par julegaver her. I år skal jeg være ferdig med alle gavene som skal sendes i tide. Ja, ihvertfall slik at de når frem før julen er over. Så da må jeg vel bare være kreativ i smug da. :)

2 kommentarer:

  1. Du kan jo ta bilde av det du lager (i smug) og legge det ut på her på bloggen din sånn at vi får se
    (ja bare sånn i smug altså)

    Har du hengt opp bildet?

    Ha ei kjempefin helg Lena

    SvarSlett
  2. Bildet har enda ikke kommet seg på veggen, ligger på stuebordet i påvente av at jeg skal bestemme meg for hvilken vegg det skal få æren av å pryde. :)
    Skal legge ut bilder. Jeg må bare ta noen og legge dem ut, jeg er ikke så flink til å få bildene ut av kameraet. Må skjerpe meg med disse minnekortene, sletter ikke bildene fra kotene etter jeg har lagt dem inn på pc, så det tar tid å trykke nei på alle de bildene som er lagt inn tidligere....

    SvarSlett