mandag 12. september 2011

Hvem skal få bestemme over meg?

Så var det klart for valg igjen. Må si at jeg er enig med Stoltenberg på noen områder. Under en stand han besøkte nå før helgen sa han:" det perfekte partiet finnes ikke, det er ingen parti der man kan være enig med alt det de står for og hva som blir prioritert i programmet."
 Ja, der er jeg enig! Eller så er jeg sterkt enig og uenig med alle partiene, så må si at jeg synes at det er vanskelig å gi stemme til ett parti. Hvorfor kan vi ikke bare ha saker som man stemmer over???? Litt naiv, ja kanskje det, man så mye lettere det hadde vært å stemme da.....

Har vel egentlig bestemt meg for hva jeg skal stemme, så det er vel bare å snyte seg kraftig og gi seg i vei til lokalet.  (Litt forkjølt enda, derav snyte...)

Godt valg, og ha en fin dag. :)

2 kommentarer:

  1. Hei og hopp :)
    Du må bli fort frisk, for vi skal møtes hos M. nå i løpet av uka :) Da blir det ikke bare spising og sladder men mye spennende :)) Kanskje du har noe du kan ta med som vi kan prøve på? M. hadde noe ;)
    så bli frisk som en fisk fort i en fei :)
    klæm

    SvarSlett
  2. Hovedsaken er at man stemmer på de som har flest saker man er enig i :) Her snytes det også, og hostes. God bedring til oss begge!

    SvarSlett